Dinsdag 16 juli

17 juli 2019 - Washington D.C., Verenigde Staten

Na het ontbijt gaan we met de metro naar Port Authority, het busstation, hier moeten we de Greyhoundbus naar Washington DC hebben. We knijpen hem nog even omdat de tickets uit de Greyhoundapp verdwenen zijn. Na een uurtje in de rij te hebben gestaan zijn we bij het loket. Niks aan de hand en we krijgen gewoon tickets.

We verlaten New York waar we ruim 70.000 stappen en 50 kilometer hebben gewandeld!

De rit met de Greyhound duurt 4 uren en verloopt soepel. We rijden door de staten NY, New Jersey, Delaware en Maryland en komen aan in Washington DC. Aangekomen lopen we de hitte in. Wat is het warm!! We worden aangesproken door een stationmanager en krijgen heel aardig ongevraagd advies over hoe we het beste naar het hotel kunnen. Conclusie: we gaan Uberen.

We bestellen een Uber en 5 minuten later stappen we bij een Pakistaanse man in de auto die erg graag over eten praat. Hij zet ons af bij The Line Hotel. Dit hotel was vroeger een kerk. Erg mooi en stijlvol en we hebben een superkamer.

Nadat we de koffers op de kamer hebben gelegd wandelen we door onze wijk Adams Morgen naar DuPont Circle en eten we een burger bij Shake Shack. We wandelen terug naar het hotel en duiken vroeg het bed in.

1. Oma en Willem😀:
    17 juli 2019
    Wat een geweldige reis voor jullie.
    Dat is echt genieten.
    Wij zijn in de tuin. Koffiedrinken.
    Ook leuk. Maar daar voor heb ik de dakgoten schoongemaakt en Willem heeft ook een handje geholpen. Hij heeft zittend op een krukje onkruid verwijderd. Goed hè? Lieve schatten heel veel plezier nog en een knuffel van ons. Willem en mama😎