Dinsdag 30 juli

30 juli 2019 - Crystal River, Florida, Verenigde Staten

We staan op tijd op, ontbijten en met wat golden oldies op de radio rijden we richting Crystal River. Aan de andere kant van Florida, aan de Golf van Mexico, daar waar we de zon ☀️ kunnen zien zakken in de zee.

Ook het binnenland van Florida is erg mooi. Grote landgoederen met paardenmaneges en enorme landhuizen.

We komen weer ruim voor inchecktijd aan bij ons volgende verblijf, een vakantiepark met mega mega grote campers, zo groot als touringcars, het Rock Crusher Canyon RV Resort. Hier hebben we voor de komende 2 dagen een chalet gehuurd. Het ziet er goed uit. En er zit een veranda voor, daar ben ik blij mee. De eekhoorns dartelen om ons heen terwijl we op de veranda zitten. Ze krijgen allemaal een naam 😂, zo hebben we in ieder geval al Joey en Phoebe, Minnie en Maxie en Webster.

Terwijl de wasmachine (fijn weer schone kleren!) draait doen we boodschappen en geven een fortuin uit aan groente, fruit en andere lekkere dingen. Vanavond kunnen we weer zelf koken, spaghetti en meatballs en salade dan maar weer. We rijden ook nog even langs Hunter Springs Kayak om kayaks te reserveren voor morgen. Ze adviseren ons om op tijd te gaan omdat het standaard iedere middag rond 14 uur regent. Dus om 10 uur liggen ze voor ons klaar. Spannend!

We eten ‘s avonds lekker buiten aan de picknicktafel en wandelen wat over de camping. Niet te vergelijken met campings in Nederland. Het merendeel zit hier binnen. Je hoort niemand praten, het is erg stil. Erik en ik gaan nog even zwemmen terwijl de kinderen hun ding doen, op de telefoon filmpjes kijken. Vanavond vroeg op bed.