Maandag 22 juli

22 juli 2019 - Marshall, Verenigde Staten

We verlaten Blowing Rock en rijden via de Blue Ridge Parkway naar Marshall. Onderweg stoppen we bij de Grandfather Mountain. Hier hebben we de tweeling Trinity en Logan ontmoet. 2 Poema’s die in Idaho hun moeder zijn kwijtgeraakt, ze zijn te kort bij hun moeder geweest om te leren hoe ze zich moesten redden in het wild. Ze verscholen zich in garages en schuren van bewoners. Uiteindelijk zijn ze opgevangen en hier geplaatst.

Bovenop de berg gaan we wandelen en swingen over de Mile High Swinging Bridge. We lopen nog een kleine wandeling maar maken hem niet helemaal af omdat we niet helemaal uitgerust zijn met de juiste schoenen.

Onderweg krijgen we nog een mega plensbui op ons dak. Niet normaal. Als het weer droog is besluiten we bij de Linville Falls er nog even uit te gaan. Prachtige watervallen, maar als we terug lopen begint het weer te regenen. We zijn helemaal doorweekt als we bij de auto zijn. Er staan auto’s tot over hun assen in het water. Gelukkig hebben we droge kleren in de auto en het is een beetje behelpen maar uiteindelijk zitten we redelijk droog in de auto. We rijden verder en zien onderweg weer een ree en nog een grote otter in de berm zitten.

Qua eten ‘s avonds maken we het ons gemakkelijk en stoppen we onderweg bij een Taco Bell. Het eten is zozo. Dan inchecken in weer een erg leuk verblijf, Marshall House Inn. Een Innetje met maar 4 kamers. Terwijl ik dit typ zitten we op de veranda van de Inn. De kinderen op de schommelstoel en Erik en ik op de bank. Het regent maar de temperatuur is goed. Heerlijk!