Welkom op ons reisblog!

12 juli 2019 - Manhattan, New York, Verenigde Staten

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om je op de hoogte te houden van onze reis van New York naar Florida. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    17 juli 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Annelies:
    2 augustus 2019
    Hoi Claudia,

Geweldig! Wij gaan deze reis ook maken vanaf 30 augustus. We regelen alles zelf, dus ik ga je reisverhalen gauw lezen. Wie weet zitten er nog goede tips tussen.

Herl veel plezier!
  3. Claudia:
    3 augustus 2019
    Ah wat leuk zeg!! Ben benieuwd waar jullie allemaal heen gaan. Ik heb ook de reis helemaal zelf gepland en tot nu toe pakt het allemaal erg goed uit. Als je wat wilt weten dan hoor ik het wel.
  4. Annelies:
    3 augustus 2019
    Tegen die tijd (30-08) zal ik ook een link op Facebook zetten van onze Blog. Ik zag al dat dat heel eenvoudig kan op de website die jullie gebruiken.
    Ik heb meteen al een vraag: hoe hebben jullie je internetdata geregeld? Hebben jullie een prepaid sim gekocht in Amerika of al in Nederland?
  5. Claudia:
    3 augustus 2019
    Ja leuk! Deze website werkt prima en je kan er achteraf ook nog een fotoboek van laten maken. Ik ben normaal niet zo’n schrijver maar ik vond dit wel leuk, met name omdat je zoveel beleefd dat het bijna niet te onthouden is 😂. Wij hebben in Nederland nog en simkaart gekocht via http://www.arielimobile.com/. Heel betaalbaar maar echt in de country heb je niet altijd bereik.