Zaterdag 20 juli

20 juli 2019 - Warrensville, North Carolina, Verenigde Staten

Kunnen we hier niet gewoon voorlopig blijven? We doen vandaag niet veel. We lezen, hangen wat rond en gaan in de jacuzzi, kopje koffie erbij, wie doet je wat?! In de ochtend zien Erik en ik vanuit de jacuzzi eerst 2 reeën rondscharrelen en even later een mama-ree met 2 kleintjes!

In het huisje is een vaste telefoon aanwezig en in de ochtend worden we gebeld door Patrick. Het lijkt me een bandje want Patrick blijft maar praten, ik kom er maar niet tussen. Blijkt later dat het campagnevoering voor Trump 2020 is. Bizar!

Tijdens het boodschappen doen bij de Ingles in West Jefferson vraagt de kassamedewerker wat we in hemelsnaam komen doen in dit dorp. Er komen hier niet veel toeristen volgens haar. Een man achter ons roept dat ie net uit Amsterdam komt.

We bakken koekjes van kant en klaar koekjesdeeg. Beseffen ons dat het ook allemaal op moet, maar koekjes bakken in zo’n mooie keuken in Amerika moeten we toch even gedaan hebben. Jammer dat ik geen geurtjes kan bloggen.

‘s Avonds eten we spaghetti met meatballs en als toetje roosteren we marshmallows op het vuur. Ik zal straks kijken of ik alvast online een afspraak kan plannen bij de diëtiste voor als we straks weer thuis zijn. 😬

Later op de avond gaan we de jacuzzi weer in. Het is donker en we worden omringd door vuurvliegjes. Erik gaat er iets eerder uit. Maar als we ineens een geluid uit het bos horen vliegen wij er ook uit en staan we in no time druipend in huis. 😂

Morgen door naar Blowing Rock.